Refund Request

Hi Weebly Team!

I haven't been using any of my Weebly sites and was under the impression that I had cancelled all of my connected sites a few months ago. I was recently charged again on yesterday, for what us to be my primary site but I no longer use it. I clicked the unsubscribe button again (which I thought I did previously). How can I receive a refund for the subscription that I am no longer using that just came out of my account yesterday? I tried calling the contact number provided but it says business hours are closed. I don't see where on the site a clear understanding of the cancellation and refund policy? I like the Weebly service but until I can be consistent with my content and online presence, I can't afford to keep paying for a service that I haven't used in months. 

4,808 Views
Message 1 of 17
Report
16 REPLIES 16
Square

Sorry about that! I've refunded the charge back to you, and you should see that in your account in a couple business days. I also removed the service so you won't be billed again for it in the future.

4,789 Views
Message 2 of 17
Report

Thank you so much Adam for the quick response and taking care of refunding my account. I truly appreciate your help.

4,786 Views
Message 3 of 17
Report
Square

Glad to help! Smiley Happy

4,781 Views
Message 4 of 17
Report

Hi Adam

I have also recently been trying to figure out on how to get a refund, I recently purchased Weebly just a few days ago and have not gotten the hang of it and would like a refund. I believe I purchased the 1 Year Plan and Domain. Like I said im not sure if wether we simply have to write you guys message or unless there is a specific web page for us to fill out the details. Thanks!

2,464 Views
Message 5 of 17
Report
Square

No problem, @Destroyer3601. I've canceled and refunded your services for you, so you should see that back in your account in 2 - 3 business days.

2,457 Views
Message 6 of 17
Report

Good Morning Adam,

I  have the same issue as the previous person. I made a mistake thinking the prices were in pesos(mexican money) since I leave in Mexico, and when it went trough it didn't mention US dollars or anything. Untill I saw half of my check gone. Please could you do me the favor of refunding the payment. Thank you for your support.

2,442 Views
Message 7 of 17
Report

Hello GabrielF! It looks like that's been refunded here.

2,433 Views
Message 8 of 17
Report

Hello, I had an automated payment to weebly that I did not realize was still active and I wish to cancel and request refund of that payment as well please, how do I go about doing so?

- Just talked to a lady on the phone with support and she took care of it for me, thanks, problem resolved!

2,394 Views
Message 9 of 17
Report
Square

Thanks for contacting our support team - glad to hear you got this resolved. Smiley Happy

2,391 Views
Message 10 of 17
Report

Hello Weebly Team!

Hope all is well.

I haven't been using any of my Weebly sites and was under the impression that I had cancelled all of my connected sites a few months ago. I was recently charged again on yesterday, for what us to be my primary site but I no longer use it. I clicked the unsubscribe button again (which I thought I did previously). How can I receive a refund for the subscription that I am no longer using that just came out of my account yesterday? I tried calling the contact number provided but it says business hours are closed. I don't see where on the site a clear understanding of the cancellation and refund policy? I like the Weebly service but until I can be consistent with my content and online presence, I can't afford to keep paying for a service that I haven't used in months.

Thank you in advance

Catherine Cartier

1,715 Views
Message 11 of 17
Report
Square

It looks like the most recent charge was a renewal for your Google Apps for email service, and a few days before that was the renewal of your Starter service.

Are you using your domain email or your Starter service?

1,710 Views
Message 12 of 17
Report

Hello Adam,

I am not using my domain since a long time ago. I did not wanted a renewal.

Thank you

1,705 Views
Message 13 of 17
Report

Hello catherinecartie! Sorry for the trouble, we've refunded the charges related to the site here now.

1,702 Views
Message 14 of 17
Report

Thank you Queso!

Have a nice day

1,699 Views
Message 15 of 17
Report

Can you please assist me with requesting a refund for the most recent payment made for 6 months of service (Service ID: 532685973541628703). The payment was issued on Feb 6, 2017 and I wish to no longer use this service. I would like to cancel this site (themini-professional.com).


Please advise on additional action required to completed this request.

Thank you for your help.

1,669 Views
Message 16 of 17
Report
Square

No problem, @KaraRey22. I've canceled and refunded the service for you. You should see that back in your account in two to three business days.

1,666 Views
Message 17 of 17
Report
This thread has been archived and locked. Please start a new thread if you would like to continue the conversation.